mandag den 4. juni 2012

Mandags-date

Billedet er lånt her.

Idag, havde jeg besøg af en rigtig kreanurlig skønhed, vi havde længe talt om at ses -og nu fik vi endelig lavet en date. Rikke havde spurgt om jeg ville hjælpe med at tapesere nogle stole som hun havde med, og tilgengæld måtte jeg få lidt tapet i bytte -havde nu altså med glæde, hjulpet alligevel. Tapetet er det fine fra Ferm Living, med luftballoner, som jeg også har sat et billede ind af. 
Ud over projektet med stolene, var der heldigvis også tid til at få hygge-snakket en masse også.












To stks ny-tapeserede stole, til Rikkes lille baby.
 
Det første der mødte mig bag døren, ud over Rikkes altid glade ansigt, var disse flotte pæoner.

Desuden havde hun været så sød, at hækle denne fine sag til Lucca.

Jeg glæder mig allerede til næste gang :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar