lørdag den 2. juni 2012

Billedstorm på en forsømt blog


Den lille leopard plettede miskilling (hvis køn jeg absolut ikke vil gætte på) mangler et hjem
-hvis du ikke kan stå for den, så smid mig en mail

Jeg ved slet ikke hvor min blogge-lyst blev af-eller jo, først blev den lidt væk i sol & sjov men her de sidste par dage, har der jo ikke just været meget sol :/


I får lige en billedstorm (:

 
Majs dåse,pyntet med Rice papir & blåt bånd

Lille ny detalje på Emias' værelse (er dog ikke helt tilfreds med benet til højre, så det skal lige fikses)

Fodbold-feberen har ramt min kæreste & bonusbørn -nå ja, Emias red lidt med på bølgen da disse kom på bordet.
Skålen er btw., min påskegave fra min søde mor -en lille fin Kähler
sag

Rune ved fætter-Noahs's barnedåb.
Når man er seks år gammel, ved man udemærket at man ikke må stikke hånden ned i døbefonden
- meeeen, man gør det altså alligevel ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar